Кошик

Ваш кошик порожній 😞
Підбір та замовлення автозапчастин
Пн-Пт c 09:00 до 18:00

Зворотний дзвінок

Передзвонимо Вам через 30 секунд!

Передзвоніть мені

В будні 9:00 – 18:00

В суботу 10:00 – 17:00

Неділя - вихідний

Запит на вибірку

Наш менеджер передзвонить Вам для уточнення даних

Передзвоніть мені

В будні 9:00 – 16:00

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості

Терміни та умови повернення:

Магазин здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. Усі категорії товарів на нашому сайті можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту отримання товару на пошті.

Товар належної якості: товар цілий, не порушена цілісність упаковки, ви зберегли чек та оригінальну упаковку, немає слідів використання товару, сколів, потертостей - можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту отримання.

Товар неналежної якості: товар не працює, бракований, має недолік або істотний недолік, здійснюється обмін або повернення товару - можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту отримання.

Порядок оформлення повернення або обміну:

1. Необхідно зателефонувати за телефоном +380686141468. Необхідно вказати номер замовлення, вкажіть дату покупки та коротку причину повернення або обміну. Наш менеджер зв'яжеться з вами та проконсультує з усіх питань. 2. Вам необхідно покласти товар в його оригінальну упаковку з усім вмістом, та відправити службою доставки "Нова пошта" за адресою: Дніпро, відділення 2, +380686141468 3. Після надсилання, прохання повідомити номер транспортної накладної, на пошту або по телефону вище.

Оплата доставки:

Вартість витрат за доставку товару належної якості - оплата за рахунок Продавця. (Безкоштовно для клієнта) Вартість витрат товару неналежної якості - оплата за рахунок Продавця. (Безкоштовно для клієнта) Термін повернення коштів при поверненні: Після отримання товару (термін отримання посилок з пошти 3 дні) магазин протягом 5 (п'яти) днів поверне вам кошти на ті ж реквізити, за якими оплачували або здійснимо обмін на аналогічний товар. Умови, за яких обмін або повернення товарів неможливе: - якщо минуло більше 14 днів із моменту отримання посилки покупцем, - розкрито упаковка, товар був у вжитку, втрачено товарний вигляд, товар має сліди використання, сколи, потертості.

Якщо у вас виникли питання, ми завжди готові вам відповісти, телефонуйте +380686141468

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категоріям, зазначеним у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.