В будні 9:00 – 18:00
В суботу 10:00 – 17:00
Неділя - вихідний
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Законом «Про захист прав споживачів». p>
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Терміни та умови повернення:
Магазин здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. Усі категорії товарів на нашому сайті можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту отримання товару на пошті.
Товар належної якості: товар цілий, не порушена цілісність упаковки, ви зберегли чек та оригінальну упаковку, немає слідів використання товару, сколів, потертостей - можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту отримання.
Товар неналежної якості: товар не працює, бракований, має недолік або істотний недолік, здійснюється обмін або повернення товару - можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту отримання.
Порядок оформлення повернення або обміну:
1. Необхідно зателефонувати за телефоном +380686141468. Необхідно вказати номер замовлення, вкажіть дату покупки та коротку причину повернення або обміну. Наш менеджер зв'яжеться з вами та проконсультує з усіх питань. 2. Вам необхідно покласти товар в його оригінальну упаковку з усім вмістом, та відправити службою доставки "Нова пошта" за адресою: Дніпро, відділення 2, +380686141468 3. Після надсилання, прохання повідомити номер транспортної накладної, на пошту або по телефону вище.Оплата доставки:
Вартість витрат за доставку товару належної якості - оплата за рахунок Продавця. (Безкоштовно для клієнта) Вартість витрат товару неналежної якості - оплата за рахунок Продавця. (Безкоштовно для клієнта) Термін повернення коштів при поверненні: Після отримання товару (термін отримання посилок з пошти 3 дні) магазин протягом 5 (п'яти) днів поверне вам кошти на ті ж реквізити, за якими оплачували або здійснимо обмін на аналогічний товар. Умови, за яких обмін або повернення товарів неможливе: - якщо минуло більше 14 днів із моменту отримання посилки покупцем, - розкрито упаковка, товар був у вжитку, втрачено товарний вигляд, товар має сліди використання, сколи, потертості.Якщо у вас виникли питання, ми завжди готові вам відповісти, телефонуйте +380686141468
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категоріям, зазначеним у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.